انځور

هند: چینايي سیلابونو ۲۶۹ کسان وژلي – انځورونه

د هند په جنوبي ایالت تامل ناډو په مرکزي ښار چینايي کې بارانونو ۲۶۹ کسان وژلي دي. د لومړي دسمبر څخه پیل شوي پرلپسې بارانونو د تېرو سلو کلونو ریکارډ مات کړی دی.

چارواکو هوايي ډګر تړلی دی او ورسره یې پوځ په دغه ایالت کې ځای پر ځای کړي دي. سربېره پر دې ښوونځي او پوهنتونونو تړل شوي او امتحانونه ځنډول شوي دي.

ریسکیو ادارے پانی میں پھنسے لوگوں کی مدد کرنے میں مصروف ہیں — رائٹرزلوگ پانی سے بھری سڑکوں پر حکومتی امداد کا انتظار کر رہے ہیں — اے پیسیلاب کی تباہی کے باعث مقامی افراد کی زندگیاں مفلوج ہوگئیں — رائٹرزتامل ناڈو میں مسلسل ہونے والی موسلا دھار بارشوں سے 100 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا — اے پیلوگ اپنی مدد آپ کے تحت سیلاب سے ہونے والے تباہی سے نمٹ رہے ہیں — اے پیچینائی کا ائیرپورٹ سیلاب کے باعث پانی میں ڈوب گیا — اے پیچینائی میں بدترین بارش کے باعث لوگوں کے گھر ڈوب گئے — رائٹرزچینائی میں سیلاب کی تباہی کے باعث لوگوں کے گھر، سڑکیں، بس سٹاپ، ائیرپورٹ سب پانی میں ڈوب گئے ہیں — اے پیچنائے کے ریلوے ٹریک پر بھی پانی بھر گیا جس سے لوگوں کو سفر کرنے میں مشکلات کا سامنا ہے — رائٹرزمقامی افراد سیلاب کے باعث سڑکوں پر کھانا پکانے کے لیے مجبور — رائٹرز

ورته مطالب

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي.

Back to top button